ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بدو بيا که با جديد ترين عکسهاي الهه حصاري اپم منتظرتم

سلام عزيزم

آپ کردم

خوشحال ميشم سر بزني

منتظرتم

فعلا

سلام

نيوشا به نظر من هم يکي از بهترين بازيگراي زن ايرانه.

حالا تو چرا بين اين همه زن ايراني نيوشا ضيغمي رو انتخاب کردي؟ نکنه تو فاميلشي يا بهت پول داده که اين وبلاگ رو بسازي يا اينکه شبيه نيوشايي؟؟؟؟!!!؟؟ به هر حال وبلاگ جالبي داري بهت تبريک مي گم.

سلام عطش جان

آپت جالب بود

مرسي خبر دادي

فعلا

salam dooste aziz weblog mofidy darid khoshhal misham agar be www.yahoo98.com site khodetoon ham sari bezanid va nazaeroon ro begid har rooz ba 50 matlab update mikonam.
darzemn linkhaye mofidetoon ro ham dar www.mofidtarin.com har rooz be eshterak begozarid va bazdid begirid
montazeram
felan bye
www.yahoo98.com
www.mofidtarin.com


امام سجاد عليه السلام و امام صادق عليه السلام فرمودند: هرکس به حرفي از کتاب خداي تعالي گوش فرا دهد، بدون اينکه آن را بخواند، خداي تعالي برايش يک حسنه و نيکي نوشته، يک گناهِ او را مي زدايد و او را يک درجه بالا مي برد. و هر که آن را با نگاه کردن و بدون صدا بخواند، خداي تعالي به هر حرفي، يک نيکي برايش نوشته و يک گناه مي زدايد و يک مرتبه، بالاي مي برد. و هر که يک حرف از ظاهر آن بياموزد، خداي تعالي ده نيکي برايش مي نويسد و ده گناهش را مي زدايد و ده درجه او را بالا مي برد.

سپس فرمودند: هرکس حرفي از قرآن را در نماز بخواند، خداي تعالي به ازاي هر حرف، به او ده ها نيکي مي نويسد و ده ها گناه مي زدايد و ده ها درجه، او را بالا مي برد. و هرکه قرآن را ختم کند، درخواست او [چه دير و چه زود] مورد اجابت واقع مي شود.

.
پانزدهمين ختم قرآن
.
.
را به روح ملکوتي حضرت زينب کبري عليها سلام و ارواح اسرائي که او را از کربلا تا شام و از آنجا تا مدينه همراهي کرده اند هديه مي کنيم .
در اين ختم نيز روح اموات و گذشتگان خودمان را نيز در اجر و پاداش معنوي اين ختم شريک قرار مي دهيم .

شما دوستان عزيز وقتي که وارد وبلاگ شديد در قسمت پيام ، نام خود را همراه با جزئي که مي خواهيد بخوانيد براي ما بنويسيد و همچنين آدرس وبلاگ خود را يادداشت کنيد تا ما با مراجعه به وبلاگ شما بتوانيم به شما اطلاع دهيم که اسم شما ثبت شده است .
.

سلام
من يک "بيسواد"م. ازتون دعوت مي کنم در پاسخ به سوالهايي که برام پيش مياد کمک کرده در بحث و پاسخگويي شرکت کنيد.
منتظرتونم
با سپاس